دلت میخواد یک شغل لذت بخش و پر درآمد داشته باشی؟؟ دوره های الهه پیروز مخصوص خودته!

گروه هنری خانم الهه پیروز یکی از موفق ترین گروه هایی است که از سال ۱۳۹۴ به طور تخصصی در زمینه هنر پتینه کاری و نقاشی ساختمان و طراحی داخلی دکوراسیون فعالیت دارد. این گروه با تکیه بر تخصص خود اقدام به برگزاری دوره های آموزش پتینه کاری و چیدمان منزل کرده است.

هر آن چه در این دوره ها خواهید آموخت نتیجه سال ها تلاش، زحمت، نوآوری و البته آزمون و خطای مجموعه الهه پیروز است. در پایان دوره ها شما تبدیل به یک فرد مجرب خواهید شد نه یک تازه کار فارغ شده از آموزش!

۰ +
دانش پذیر
۰ +
سال سابقه آموزش

پشتیبانی
رایگان

اعطای مدرک
پایان دوره

دوره‌های آموزشی

آموزش جامع پتینه ساختمان

در پایان این دوره شما با انواع پتینه ها برای ایجاد آثاری به یاد ماندنی و زیبا بر روی انواع ساختمان های لوکس و لاکچری آشنا خواهید شد

آموزش تخصصی پتینه روی چوب

در پایان این دوره شما قادر خواهید بود با رنگ و متریال مختلف روی انواع چوب کار کرده و در عین زیبا سازی پارادوکس کهنگی و قدمت را نیز به آن بیافزایید.

آموزش جامع آینه پتینه

آموزش اجرایی و عملی استفاده از طرح ها نامنظم و زیبایی از آینه های دکوراتیو رنگی در انواع سطوح، سقف و دیوار ها برای بخشیدن جلوه های زیبای بصری شالوده این بخش است

آموزش جامع گچبری مدرن

آشنایی با متریال و نحوه اجرای انواع طرح های ظریف و زیبا بر روی دیوار و سقف ساختمان ها از دستاوردهای این دوره آموزشی است

آموزش جامع نقاشی مدرن ساختمان

آموزش کامل نقاشی امروزی ساختمان، سبک ها و روش های اجرا با توجه به فاکتورهایی مانند رنگ، نور و…

آموزش جامع فرنیش و چیدمان منزل

گروه الهه پیروز در کنار تمامی خدمات دوره ای ویژه تحت عنوان “فرنیش و چیدمان”  نیز در نظر گرفته. در این دوره ترفندهای جادویی چیدمان در تمامی مساحت ها، زیباسازی خانه و محل کار با تجهیز کامل، کاربرد رنگ های خاص و تمامی مسیر برای رسیدن به یک چیدمان و تجهیز عالی را با هم طی خواهیم کرد

آموزش پتینه کاری

هنر زیبا و کاربردی پتینه طرفداران بسیاری در داخل و خارج از ایران دارد و افراد می‌توانند با یادگیری این حرفه خلاقانه، درآمد قابل توجهی کسب کنند.

پتینه هنر خلق فضایی جدید و با عمق و درون‌مایه قدیمی است.

این هنر به دلیل جذابیت و محبوبیتی که دارد افراد بسیاری خواهان شرکت در دوره‌های آموزش پتینه کاری هستند.

پتینه به معنای کهنه کردن فضاست و هنرمندان در این تکنیک متدهای نوین را برای ترکیب دو متخصات نو و کهن بکار می‌بندند.

پتینه ایتالیایی نخست در کشورهای ایتالیا و ترکیه بکار گرفته شد و پس از دریافت نتیجه‌های خوشایند و مقبول جهانی شده و امروزه در همه کشورها نام این هنر منحصر به فرد به گوش می‌خورد و معمولا برای نقاشی ساختمان مدرن استفاده می‌شود.

به فردی که با رنگ‌های دکوراتیو و ابزارهای خاص بافت روی سطوح ایجاد می‌کند پتینه کار گفته می‌شود. پتینه کاران با آموزش مهارت‌های لازم و با دقت بالا، اثری زیبا خلق خواهد کرد. 

مطالعه بیشتر درباره روش های نقاشی مدرن ساختمان

پتینه کار کیست؟

به فردی که با رنگ‌های دکوراتیو و ابزارهای خاص بافت روی سطوح ایجاد می‌کند پتینه کار گفته می‌شود. پتینه کاران با آموزش مهارت‌های لازم و با دقت بالا، اثری زیبا خلق خواهد کرد. 

این فرد باید دارای قدرت خلاقیت و ذوق هنری بالایی باشد تا بتواند بر روی انواع سطوح طرحی ماندگار و با کیفیت ایجاد نماید.

پتینه روی چه سطوحی قابل اجرا خواهد بود؟

پیش از آنکه به مبحث آموزش پتینه کاری بپردازیم، بهتر است بدانیم این هنر قابل اجرا در چه سطوحی خواهد بود. از مزیت‌های اصلی پتینه، قابلیت اجرا در تمامی سطوح از جمله چوب، شیشه، سفال، سنگ، آجر، آینه، سیمان، گچ و بتن خواهد بود.

در ادامه روش‌های آموزش پتینه کاری بر روی سطوح مختلف را خواهیم داشت. 

آشنایی با تمام شیوه‌های هنر پتینه

انواع آموزش پتینه کاری

آموزش پتینه کاری روی سقف

در ادامه آموزش پتینه و کهنه کاری داریم: سقف نقش مهمی در زیبایی یک محیط ایفا می‌کند و به دلیل اهمیت بالا تزیینات زیادی برای سقف قابل انجام است که یکی از خاص‌ترین آن‌ها پتینه می‌باشد.

پتینه کاری روی سقف همان رنگ‌آمیزی است اما به مراتب پیچیده‌تر، ظریف‌تر و از همه مهم‌تر چشم‌نوازتر.

هر ساختمان با هر سبک و چیدمانی می‌تواند از تکنیک پتینه کاری برای چندبرابر کردن زیبایی فضا بهره ببرد.

به دلیل اینکه از چسب و رنگ استفاده می‌شود، می‌توان پتینه کاری روی سقف را بر روی هر سطحی اعم از چوب، شیشه، گچ، پلاستیک و سایر موارد پیاده کرد.

آموزش پتینه کاری ساختمانی روی سقف دیزاینر حرفه ای منزل

اگر مایل به آشنایی بیشتر با پتینه سقف هستید ما به شما مطالعه مقاله پتینه کاری سقف را پیشنهاد میکنیم.

آموزش پتینه کاری در دکوراسیون داخلی

استفاده از هنر پتینه کاری در دکوراسیون داخلی سبب ایجاد ظاهر جذاب و چشم نواز خواهد شد. همچنین در طراحی دکوراسیون داخلی بیشتر از پتینه کهنه کاری برای تزئین دیوار بخش‌های مختلف منزل در دو سبک کلاسیک و مدرن استفاده خواهد شد.

پتینه کاری به راحتی می‌تواند ترک‌ها و عیوب دیوار را پوشانده و به دوام سطوح کمک کند.

آموزش پتینه کاری در دکوراسیون داخلی

آموزش پتینه و کهنه کاری کاری روی چوب

یکی دیگر از مهارت‌های جادوگرانه پتینه کاران این است که قادرند بر روی سطوح چوبی مبلمان، کمد، میز، دراور و بوفه و سایر وسایل طرح‌هایی اجرا کنند.

پس از اتمام کار آن وسیله با وجود کهنگی و از کار افتادگی، مجددا به المانی برای تزیین منزل یا محل کار تبدیل می‌شود.

برای ایجاد این تغییر خلاقانه و کم هزینه بر روی وسایل چوبی از رنگ روغن، اکلیریک، شاپان، لاک الکل و سایر موارد می‌توان بهره گرفت.

آموزش پتینه کاری روی اجسام

هنر پتینه کاری روی اجسام به آن‌ها حالت کهنگی و اکسیده شدن را می‌دهد.

استفاده از ترکیب دو رنگ سبز و آبی بدین منظور روی اجسامی مانند ظروف مسی، برنز و نقره اجرا خواهد شد.

آموزش پتینه کاری روی چوب
آموزش پتینه کاری روی اجسام

آموزش پتینه کاری روی سفال

ظروف و مجسمه‌های سفالی بدلیل قدمتی که دارند اگر با هنر پتینه ترکیب شوند، محصولی زیبا پدید می‌آورند که به عنوان یک اکسسوری خاص قابل استفاده است.

در نظر داشته باشید وسیله سفالی که باید روی آن پتینه کاری انجام شود باید کوره نرفته و فاقد رنگ و لعاب و به اصطلاح خام باشد.

این تکنیک پتینه برای پرکردن اوقات فراغت بسیار مناسب است و باید دقیق و باحوصله صورت گیرد.

آموزش پتینه کاری روی سفال

آموزش پتینه کاری روی آینه

آینه پتینه جزئی از آینه‌های دکوراتیو محسوب می‌شود که بدلیل داشتن زیبایی فوق‌العاده در منازل، شرکت‌ها، فروشگاه‌ها، کافی‌شاپ و سایر مراکز حضور پررنگی دارد.

پتینه کاری روی آینه تخصص و تجربه زیادی می‌طلبد و توسط افراد محدودی قابل انجام است.

آینه پتینه قابل اجرا در سبک‌های مختلفی از جمله طرح‌های اسلیمی، سندبلاست، پتینه ایتالیایی، فرانسوی و ترکی می‌باشد.

آموزش پتینه کاری آینه

آموزش پتینه کاری ساختمان

پتینه کاری دیواری داخلی ساختمان با روش‌های مختلف انجام خواهد شد. تکنیک راه راه کردن، استفاده از پارچه، ورق، اسفنج و پتینه رنگ روغن برای اجرای پتینه کاری دیوار و سقف منازل کاربرد دارد. 

دو سبک اجرا شده در ساختمان شامل پتینه کاری مدرن و کلاسیک بوده از نقوشی همچون ابر و باد، فرشته و آسمان بر روی سقف و دیوار بهره خواهند برد.

برای طراحی دیوارهای منزل خود به گروه الهه پیروز بهترین مجری پتینه کاری و نقاشی دیواری اعتماد کنید.

آموزش پتینه کاری ساختمان
مهم‌ترین بخش‌های آموزش پتینه کاری

سرفصل های آموزش حرفه‌ای پتینه کاری

در جلسات آموزش پتینه زیر نظر اساتید برتر مواردی شامل شناخت متریال، شناخت زیر سازها، ورق طلا بلوکه، ورق طلا استیکر، ورق طلا ابزار، چینی کاری، پتینه ایتالیایی، کالچه، مارکو پولو، ولوت، کهنه کاری، پتینه ابزار، صدفی کاری، کار با پودر طلا، استخوانی، طرح چوب، پتینه روغنی، پتینه برجسته، فیکساتیو مقدماتی، فیکساتیو پیشرفته، آبکاری، تاثیر مواد برهم، طرح سنگ مرمر، پتینه مرجانی، بافت سازی، تاچ، طرح آجر، کالرواش، سیاه قلم کاری، استاکو، میکروسمنت و لندن کاری بطور کامل آموزش داده می‌شود.

فیلم آموزش پتینه کاری و دوره های گروه الهه پیروز

مزایای فراگیری آموزش پتینه و نقاشی

با گسترش روز افزون هنر پتینه کاری و نیاز به نیروهای کار آزموده و آموزش دیده جهت اجرای پروژه های پتینه کاری و به در خواست علاقمندان ، گروه هنری پیروز از سال ۱۳۹۵ شروع به آموزش های خلاقانه و کاربردی پتینه کرد و در سال ۱۳۹۷ موفق به اخذ مجوز فنی حرفه ای از وزارت تعاون شد.

در این سال ها با توجه به هویتی که داشتیم و فنی حرفه ای بودن آموزشگاه، سعی کردیم کلیه آموزش ها به صورت عملی و توسط خود هنرجویان کارآموزان انجام بشه و همواره تلاش کردیم محیط کلاس ها و نحوه اجرا آموزش ها بصورت خیلی محسوس به پروژه ها شبیه باشد و این توانایی ایجاد شود که بعد از دوره‌های آموزشی هنرجو بتواند در پروژه ها فعالیت کند و کسب درآمد داشته باشد.

ما در تیم الهه پیروز همواره تلاش کردیم با شناخت متریال های به روز و خلاقیت در پروژه ها کاربردی ترین آموزش ها را برای هنرجویانمان گرد بیاوریم.

  • یکی از دغدغه‌های هنرجویان آموزش بصورت عملی میباشد آموزشگاه ما با تهیه وسایل و در اختیار گذاشتن متریال های مورد نیاز به هنرجویان در مدت دوره آموزش و اجرا توسط هنرجو این دغدغه‌ را برطرف کرده و هنرجو به صورت عملی میتواند آموزش ببیند.
  •  از بخش های جذاب آموزش می‌توان سرفصل برند سازی را نام برد که تجربه چندین سال فعالیت و شناخت بازار و فرایند برند شدن را در خود جای داده است و شما هنرجو عزیز این مطالب و هنر را در فضایی دوستانه کسب میکنید.
  • آشنایی با برند های متریال و نحوه خرید رنگ ها و متریال ها و ابزار مورد استفاده ، در دوره به هنرجویان منتقل داده می‌شود
  • هنرجویان عزیز بعد از دوره جهت مشاوره و سوالات متداول میتوانند با خانم پیروز و پرسنل آموزشگاه ارتباط برقرار کنند.
  • در پایان دوره  به شما هنرجو عزیز مدرک رسمی فنی حرفه ای ارائه میشود که قابل ترجمه میباشد و یک سند رسمی جهت رزومه به  هنرجو تقدیم میشود.
آموزش پتینه کاری روی دیوار صفر تا صد دوره نقاشی روی دیوار

بهترین آموزشگاه پتینه و نقاشی

امروزه یادگیری هنرهای اصیل و پرآوازه که علاوه بر جنبه خلاقیت و نوآوری، یک منبع مهم درآمدزایی به ویژه برای بانوان به شمار می‌رود طرفداران زیادی دارد.

تیم تخصصی الهه پیروز علاوه بر انجام و اجرای پتینه و کهنه کاری در زمینه آموزش آن نیز فعالیت گسترده‌ای دارد.

اگر شما مشتاق یادگیری هستید می‌توانید نظر هنرجویان را از گذراندن دوره‌ها مشاهده نمایید.

جهت آشنایی بیشتر با پتینه کاری این مقاله را از دست ندهید.

استعلام حدود هزینه دوره آموزش پتینه کاری

شهریه آموزش پتینه کاری

دوره‌ پتینه فنی حرفه ای به صورت حضوری و غیرحضوری و خصوصی و نیمه خصوصی قابل برگزاری است.

هزینه شرکت در دوره باتوجه به تعداد نفرات، آنلاین یا حضوری بودن و نیاز هنرجو متغیر است.

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه دوره‌های آموزشی و استعلام دقیق قیمت دوره کافیست با کارشناسان تیم بانو الهه پیروز تماس بگیرید.

۴.۷/۵ - (۳ امتیاز)