چیدمان منزل عروس

چیدمان منزل عروس( جدید و خلاقانه)

فهرست

هر خانه ای با چیدمان مناسب سبب بهبود کیفیت زندگی و راحتی بیشتر اعضای خانوار می‌شود. اهمیت این مسئله به حدی است که در سال‌های اخیر شغلی به نام طراحی دکوراسیون داخلی به منظور چیدمان بهتر وسایل منزل ایجاد شده است. چیدمان منزل عروس نیز نیاز به دانستن نکات اساسی دارد تا بتوان اتاق خواب، پذیرایی و آشپزخانه را به بهترین نحو دیزاین کرد. در این مقاله با خلاقانه ترین روش‌های چیدمان خانه عروس آشنا می‌شوید.

چرا باید برای چیدمان داخلی از یک گروه مجرب کمک گرفت؟

استفاده از تیم حرفه ای طراحی داخلی به شما کمک می‌کند تا با چیدمان صحیح از فضاهای پرت منزل استفاده بهتری بکنید. همچنین چیدمان اصولی این گروه با خودداری از خرید وسایل غیر ضروری سبب کاهش هزینه‌ها می‌شود. 

در نظر داشته باشید گروه طراحی دکواسیون داخلی به گونه ای منزل شما را چیدمان می‌کند که از تمامی فضاها به نحو احسنت استفاده شود. انتخاب رنگ‌ها برای چیدمان منزل و وسایل مورد نیاز نیز طبق سلیقه اعضای خانواده و با توجه به خلق و خو و سن افراد انجام می‌شود.

چیدمان پذیرایی مستطیلی نوع منحصر به فرد چیدمان اتاق پذیرایی است.

بهترین گروه چیدمان داخلی

تیم هنری الهه پیروز با بهره مندی از دانش و تجربه در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و با کمک گرفتن از آخرین متدهای روز دنیا، منزل شما را به شیوه ای خلاقانه دیزاین می‌کند. لازم به ذکر است تمامی مراحل با نظر مشتری و پس از تاییده کارفرما صورت می‌گیرد. بازید از فضا، مشاوره رایگان توسط کارشناسان متخصص، استفاده از بهترین متریال، تحویل به موقع پروژه و قیمت مناسب از ویژگی‌های بارز گروه الهه پیروز در خصوص چیدمان منزل است.

چیدمان منزل عروس توسط گروه الهه پیروز

تلفن‌های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر:

چرا چیدمان منزل عروس اهمیت دارد؟

دکوراسیون خانه عروس برای نو عروسان اهمیت ویژه ای دارد. چرا که وسایل گاها زیاد بوده و بعضی اوقات برای چیدمان به مشکل بر می‌خورند. بنابراین استفاده از گروه طراحی دکوراسیون داخلی به عروس و دامادها کمک می‌کند تا وسایل خود را به گونه ای بچینند که لوازم منزل علاوه بر زیبایی، کارایی بیشتر و بهتری داشته باشید. این کار با الگوبرداری از ایده‌های دیگران صورت گرفته و سبب بهتر دیده شدن جهیزیه عروس می‌شود.

آشنایی با نکات چیدمان اتاق خواب با مطالعه این مقاله.

بهترین چیدمان میز غذاخوری برای خانه عروس

ابتدا لازم است میز ناهارخوری را در مکانی مناسب قرار دهید. میز غذاخوری نباید جلوی رفت و آمد را بگیرید. برای تزئین میز ناهارخوری می‌توانید از دستمال سفره و گلدان‌های کوچک با گل‌های مصنوعی و شمعدان‌های زیبا کمک بگیرید. همچنین می‌توانید روی میز رومیزی گلدار توری بندازید و بالشتک‌هایی که بوسیله همان تور رومیزی توردوزی شده است را روی صندلی میز غذاخوری قرار دهید. 

چیدن سرویس غذاخوری شیک روی میز غذاخوری و زیر بشقابی‌های مدرن نیز ایده ای جذاب برای تزئین میز آشپزخانه منزل عروس است. لازم به ذکر است از شلوغ کردن بیش از حد میز ناهارخوری با ظروف پرهیز کنید. شما می‌توانید به جای چیدن سرویس پذیرایی که تعداد زیادی دارد از یک سرویس چای خوری شیک با یک جعبه تی بگ که با نبات‌های زیبا و مواردی نظیر گل محمدی پر شده است استفاده کنید.

چیدمان منزل عروس(میز ناهارخوری)
چیدمان منزل عروس(میز ناهارخوری)
چیدمان منزل عروس(میز ناهارخوری)
چیدمان منزل عروس(میز ناهارخوری)

بهترین چیدمان منزل عروس برای میز آرایش

میز آرایش عروس باید در عین سادگی شیک و لاکچری باشد. شلوغ کردن میز آرایش نمای بدی به اتاق خواب عروس و داماد می‌دهد. استفاده از چند عطر زیبا و خاص به همراه باکسی از لوازم آرایش که ملزومات اصلی میکاپ به زیبایی در آن چیده شده است برای میز آرایش عروس مناسب است. 

بهتر است تنها لوازم کاربردی را روی میز چیده و بقیه را در کشوهای میز آرایشی نگهداری کنید. همچنین قرار دادن یک گلدان زیبا به همراه گل‌های طبیعی و شمع‌های تزئینی، زیبایی میز آرایش نو عروس را دوچندان می‌کند.

چیدمان منزل عروس(میز آرایش)
چیدمان منزل عروس(میز آرایش)
چیدمان منزل عروس(میز آرایش)
چیدمان منزل عروس(میز آرایش)

بهترین چیدمان مبلمان خانه عروس

مبلمان یکی از اصلی ترین وسایل چیدمان خانه عروس است. سرویس مبلمان باید در مرکزیت خانه به صورت گرد چیده شود. نحوه چیدن مبلمان باید به گونه ای باشد که امکان دیدن تلوزیون به راحتی وجود داشته باشد. 

رنگ مبلمان نیز باید با فرش، پرده و کاغذ دیواری خانه عروس همخوانی داشته باشد. دقت داشته باشید مبلمان نباید بیش از اندازه بزرگ انتخاب شوند. در کنار مبلمان می‌توان از وسایلی نظیر آباژور، مجسمه‌های پایه بلند یا بوفه‌های کوتاه استفاده کرد.

چیدمان منزل عروس(مبلمان)
چیدمان منزل عروس(مبلمان)
چیدمان منزل عروس(مبلمان)
چیدمان منزل عروس(مبلمان)

نکات ظریف ستون‌ها در چیدمان منزل عروس

برخی از اوقات پذیرایی منازل دارای یک یا دو ستون است. شما می‌توانید با نصب قاب عکس، مجسمه یا ساعت دیواری این ستون‌ها را تزئین کنید. نصب شلف دیواری نیز ایده خلاقانه دیگری برای تزئین ستون منازل نو عروس است. گلدان، مجسمه، کتاب و سایر وسایل دکوری تکمیل کننده زیبایی این شلف‌ها هستد. دقت کنید که در استفاده از وسایل تزئینی روی این ستون‌ها زیاده روی نکنید.

چیدمان منزل عروس(ستون)
چیدمان منزل عروس(ستون)
چیدمان منزل عروس(ستون)

نکات تکمیلی استفاده از رنگ‌ها در چیدمان منزل عروس

همانطور که در بالا اشاره شد یکی از مهمترین اصول دکوراسیون داخلی منزل عروس انتخاب بهترین ترکیب رنگ ها در دکوراسیون خانه است. رنگ‌های انتخاب شده برای مبلمان، دیوار، پرده، فرش، سرویس خواب و سایر اکسسوری‌ها باید با هم هارمونی داشته باشند. 

رنگ‌های سرویس آشپزخانه نیز باید با میز ناهارخوری و سایر لوازم داخل آشپزخانه همخوانی داشته باشد. رنگ‌های پر استفاده در چیدمان منزل عروس عموما رنگ‌های مانند صوزتی ملایم، طوسی، قهوه ای، کرم و طلایی است. توصیه می‌شود از ترکیب بیش از سه رنگ در دکوزاسیون خانه عروس استفاده نکنید.

چیدمان منزل عروس(تناسب رنگ)
چیدمان منزل عروس(تناسب رنگ)
چیدمان منزل عروس(تناسب رنگ)

چیدمان خانه کوچک عروس

برای آپارتمان‌های کوچک کمی چیدمان خانه عروس دشوار است. شما باید با توجه به متراژ منزل لوازمی چون مبلمان، میز غذاخوری، سرویس خواب و فرش را خریداری نمایید. از خرید لوازم غیر ضروری جدا خودداری کنید. سعی کنید از وسایل چند منظوره مانند مبلمان تخت خواب شو، مبلمان به شکل ال و شلف‌های دیواری برای نگهداری وسایل مختلف استفاده کنید.

استفاده از رنگ‌های روشن و آینه در منزل، سبب بزرگتر نشان دادن فضا و دلبازی بیشتر محیط می‌شود. میزهای تاشو نیز یکی از ایده های جذاب برای میز ناهارخوری آشپزخانه‌های کوچک است. همچنین می‌توان به جای خرید میز ناهارخوری از اپن آشپزخانه برای سرو صبحانه و غذا استفاده نمود. نصب پرده‌های بلند شگردی منحصر به فرد برای بزرگ نشان دادن ارتفاع سقف نیز است.

 

چیدمان منزل عروس(خانه کوچک)
چیدمان منزل عروس(خانه کوچک)
چیدمان منزل عروس(خانه کوچک)
چیدمان منزل عروس(خانه کوجک)

نکات تکمیلی چیدمان خانه عروس شیک و لاکچری

برای داشتن منزلی شیک و لاکچری بهتر است از مبلمان کلاسیک با ابعاد کوچک استفاده کنید. مبلمانی پتینه کاری شده با ترکیب رنگ سفید و استخوانی. بهتر است از مبلمان با چوب تیره اجتناب کنید. 

دیوارها را نیز با کاغذ دیواری طرحدار یا گل‌های بزرگ بپوشانید. همچنین برای غافلگیر کردن مهمانان می‌توانید پشت در چند شاخه گل طبیعی تزئین شده با تور سفید آویزان کنید. مقاله جدید ترین مدل های چیدمان سفید منزل شما را با شیک ترین مدل‌های چیدمان با رنگ سفید آشنا می‌کند.

چیدمان منزل عروس(شیک)
چیدمان منزل عروس(شیک)
چیدمان منزل عروس(شیک)

جمع بندی

حال که با بهترین روش‌های تزئین دکوراسیون خانه عروس آشنا شدید بهتر است برای پیاده سازی بهتر آن و صرفه جویی در هزینه‌ها به گروه الهه پیروز مراجعه نمایید. تا کارشناسان حرفه ای این حوزه با تخصص بالا و مهارت کافی منزل شما را با قیمت استثنایی به بهترین شکل دیزاین کنند.

تلفن‌های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر:

آدرس گروه هنری الهه پیروز؟

تهران، خیابان میرداماد، خیابان شهید حصاری، پلاک ۴

  • داشتن نمونه کارهای قوی
  • تجربه طولانی
  • انجام پروژه‌های داخلی و خارجی متعدد
  • استفاده از بهترین متریال
  • ایده پردازی مطابق با آخرین متد روز دنیا
  • قیمت مناسب

خیر، پیش نیاز لازم نیست ولی علاقه و تمرین بسیار حائز اهمیت است.

امتیاز دهید

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*