هزینه آموزش پتینه کاری به چه عواملی وابسته است

هزینه آموزش پتینه کاری

فهرست

مقدمه

در هنر پتینه کاری با استفاده از رنگ های مات، روشن، پوشاننده به سطوح مختلف نمایی کهنه و فرسوده می بخشند. این سبک از رنگ آمیزی در صنعت معماری داخلی کاربرد بسیاری دارد و به نوعی دکوراسیون سلطنتی و همچنین نماهای قدیمی منازل را در دوران گذشته یاد آوری می کند.امروزه با توجه به اهمیت پتینه کاری، افراد بسیاری علاقه مند به یادگیری این هنر هستند.

بسیاری از هنرجویان از هزینه آموزش پتینه کاری به صورت دقیق مطلع نیستند وهمین امر می تواند باعث نگرانی آن ها شود. به همین دلیل ما در این مطلب برای آشنایی بیشتر شما به قیمت کلاس پتینه کاری و هزینه آموزش پتینه کاری روی چوب ،ورق طلا و … می پردازیم.بنابر این اگر می خواهید که در زمینه هزینه آموزش پتینه کاری و همچنین عوامل تاثیر گذار بر روی آن، اطلاعات کاملی کسب کنید، ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

 

تکنیک های مهم پتینه و هزینه آموزش پتینه کاری

انواع اصلی و مهم تکنیک پتینه

هنر پتینه کاری یکی از جذاب ترین روش های رنگ آمیزی سطوح است و در واقع با استفاده از تکنیک های آ ن می توان رنگ و لعابی زیبا به سطوح چوبی، دیوار، سفال و … بخشید.  برای اجرای این هنر زیبا و بی نظیر از تکنیک های مختلفی مانند پتینه کاری روی چوب، پتینه تلویزیون، روی سفال، آینه پتینه،میکروسمنت، استخوانی و …  می توان استفاده کرد. در ادامه به معرفی برخی از روش های اجرای این هنر خاص و همچنین هزینه آموزش پتینه کاری می پردازیم.

 

پتینه روی چوب

این هنر جذاب یک فرایند زیباسازی است که با ترکیب چند رنگ و ایجاد لایه‌های رنگی متفاوت بر روی سطح چوب انجام می‌شود. این سبک رنگ آمیزی می‌تواند به اجسام چوبی ظاهری کهنه بدهد. با استفاده از بافت‌های کهنه کاری شده و اکسید شدن، شیارهایی روی سطح چوب ایجاد می‌شود تا به صورت قدیمی و کهنه به نظر برسد.با استفاده از این تکنیک، می‌توانید لوازم چوبی موجود در منزل را به شکل آنتیک درآورید یا آن‌ها را با توجه به سلیقه و دکوراسیون خود کهنه کنید. هزینه کلاس آموزش پتینه به موارد مختلفی مانند تخصص مدرس، امکانات آموزشگاه و … وابسته است که باید قبل از ثبت نام به این عوامل بسیار توجه داشته باشید.

آینه پتینه

آینه پتینه یک تکنیک است که با استفاده از آن بازسازی و طراحی های قدیمی و سنتی بر روی قاب دور آینه انجام می‌ شود. برای اجرای این تکنیک، ابتدا آینه تهیه می‌شود و سپس در چند مرحله، طرح‌ها و نقش‌های اسلیمی روی قاب دور آینه قرار می‌گیرند. ایجاد طرح‌های مورد نظر روی قاب دور آینه زمان‌بر است و نیاز به صبر و توانایی از سوی سازنده و پیاده‌کننده طرح دارد. این مدل آینه یک ترکیب بین سنت و مدرنیته است و به طرح های قدیمی و روش های کهنه‌کاری اشاره می‌کند.

پتینه کاری روی سفال

 برای پیاده سازی این تکنیک، ابتدا نیاز است یک ظرف سفالی انتخاب کنید که مدل و شکل آن به دلخواه شما باشد. اما مهمترین نکته در انتخاب ظرف سفالی این است که باید ظرف سفالی کوره نرفته یا به عبارت دیگر سفال خام باشد. شما می توانید با استفاده از رنگ های اکریلیک، طرح و الگوهای دلخواه خود را روی سفال ایجاد کنید.

               

پتینه پشت تلویزیون

جهت اجرای این هنر زیبا در ساختمان،ابتدا نیاز است یک مدل و طرح مناسب انتخاب کنید. بر اساس تجربه و تخصص هنرمندان، توصیه می‌شود از طرح‌های شلوغ و پرجزئیات استفاده کنید. زیرا طرح‌های ساده ممکن است به مرور زمان خسته کننده و تکراری به نظر برسند. در این فرایند، می‌توانید از رنگ‌ها و الگوهای مختلف استفاده کنید. این سبک پتینه به دو صورت مدرن و کلاسیک قابل اجرا است که شما متناسب با دیزاین ساختمان خود می توانید از هریک به دلخواه استفاده کنید.

هزینه آموزش پتینه برجسته

تکنیک برجسته یا کالچه یکی از انواع روش‌های پتینه کاری مدرن است که برای زنده‌نمایی و ایجاد جلوه‌های هنری روی اجسام مختلف، از جمله دیوار و سفال استفاده می‌شود. این تکنیک از یک نوع خمیر بر پایه رزین آکریلیک برای ایجاد حجم روی دیوار یا اجسام استفاده می‌کند. هزینه آموزش این تکنیک، با توجه به متریال‌های مورد نیاز مانند خمیر پتینه، لوازم کار و رنگ‌ها، نوع مدرک، امکانات و تجهیزات آموزشگاه متفاوت است. اما معمولا هزینه آموزش پتینه کاری برجسته حداقل حدود ۲ میلیون تومان است،.

هزینه آموزش پتینه کاری رنگ برداری

در تکنیک رنگ برداری با استفاده از تکه پارچه های مرطوب و رنگ، بافت‌های زیبا و زنده‌ای را روی سطوح ایجاد می کنیم.  هزینه آموزش پتینه کاری رنگ برداری بسته به ساعات برگزاری کلاس و نوع متریال متغیر است، اما حداقل قیمت کلاس پتینه کاری برای یادگیری این تکنیک حدود ۱.۵ میلیون تومان می باشد.

 

آموزش پتینه کاری به صورت عملی و ورکشاپ 

هزینه دوره آموزش ورق طلا

در این دوره، شما یاد می‌گیرید که چگونه از روش‌های پتینه کاری ورق طلا برای دکوراسیون انواع سطوح مانند چوب، مبل، آینه، بوم نقاشی، دیوار و سقف استفاده کنید و نتیجه‌ای جذاب و زیبا ایجاد کنید. هزینه آموزش پتینه کاری ورق طلا براساس دانش و مهارت مدرس، تجهیزات آموزشگاه، کیفیت لوازم مورد نیاز و … متغیر می باشد.هزینه کلاس آموزش پتینه به عوامل مختلفی وابسته است که قبل از ثبت نام در آموزشگاه مورد نظر باید به این موارد حتما توجه کنید.

 

دوره جامع پتینه ورق طلا با مدرک معتبر

هزینه کلاس پتینه روی دیوار

هزینه آموزش پتینه کاری روی دیوار، با توجه به نوع مواد، روش آموزش، اعتبار مدرک، آموزشگاه و شهر محل سکونت شما متفاوت خواهد بود. بعضی آموزشگاه ها ممکن است که هزینه دریافتی را  جدا از سایر روش های آموزشی به کار آموز در نظر بگیرند، در حالی که دیگر آموزشگاه ها همه موارد را در یک پکیج آموزشی در اختیار شما قرار می دهند. بنابراین هزینه آموزش پتینه کاری در آموزشگاه های مختلف متفاوت خواهد بود.

آموزش تمام تکنیک های پتینه دیوار

هزینه کلاس پتینه روی چوب چگونه است

هزینه کلاس پتینه روی چوب

هزینه آموزش پتینه کاری  چوب می‌تواند به عوامل مختلفی وابسته باشد. این عوامل شامل مواردی نظیر موقعیت جغرافیایی آموزشگاه، اعتبار مدرکی که ارائه می‌دهد، نوع مواد مورد استفاده در کلاس، ساعات آموزشی و … می شود.

آموزش پتینه روی چوب به صورت کاملا حرفه ای 

هزینه کلاس پتینه گچبری مدرن

هزینه کلاس پتینه گچبری مدرن ممکن است بسته به مکان، مهارت مدرس، مدت زمان و موادی که در طول کلاس استفاده می‌شود، متغیر باشد. برای اطلاعات دقیق‌تر در مورد هزینه این تکنیک، پیشنهاد می‌کنیم از مراکز مختلفی که این آموزش‌ها را ارائه می‌دهند، مشاوره بگیرید و اطلاعات دقیق‌تر در زمینه هزینه کلاس پتینه بدست آورید.

سوالات رایج

۱.هزینه کلاس های پتینه کاری گروه الهه پیروز چگونه است؟

هزینه دوره های پتینه کاری باتوجه به نوع تکنیک،ساعات کلاس و … متفاوت است. برای اطلاع از قیمت دقیق کلاس ها، لطفا با شماره های ما در  تماس باشید.

۲.پس از شرکت در دوره های پتینه کاری مدرک دریافت می کنیم؟

بله. با حضور در کلاس های پتینه کاری می توانید  از مدرک معتبر فنی حرفه ای استفاده کنید.

 

۱/۵ - (۱ امتیاز)

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*