بهترین ایده های طراحی دیوار چیست

ایده های عالی برای طراحی دیوار

فهرست

یک دیوار ساده و قدیمی را به راحتی می توانید با ایده های جدید و متریال های متنوع، آن را به دیوار شیک و زیبا تبدیل کنید. بازسازی دیوار یک هنر است که با استفاده از رنگ های مورد علاقه خود و بافت ها می توانید، طرح های جذاب و بینظیری را خلق کنید. ما در این مقاله سعی می کنیم که جدید ترین ایده های طراحی دیوار را به شما معرفی کنیم، تا با استفاده از این نکات بهترین مدل را برای دیزاین دیوار خانه خود انتخاب کنید.

 

 
طراحی دیوار منزل با چه روش هایی انجام می شود؟

گزینه های طراحی دیوار منزل

میکروسمنت

یکی از جدیدترین متریال ها برای طراحی دیوار، میکروسمنت است. میکروسمنت یک لایه از ترکیب سیمان می باشد که به شکل بافتی زیبا بر روی دیوار اجرا می گردد. اگر می خواهید که دیزاین دیوار شما خاص باشد، استفاده از میکروسمنت انتخاب عالی خواهد بود.

 

چوب ترموود

چوب ترموود، یکی از گزینه های دیگری  است که جهت طراحی انواع دیوار به کار می رود. این نوع چوب ها دارای رنگ های گوناگونی مانند عسلی، قهوه ای، کرمی هستند که در مقابل رطوبت بسیار مقاوم می باشند. از الوارهای ترموود برای طراحی دیوار فضاهای تجاری و اداری استفاده می شود.

 

ترمووال

نمونه مصنوعی چوب ترموود،ترمووال است که از جنس پی وی سی ساخته می شود. طول این قطعات معمولا ۲.۸ یا ۳ متر است که برای طراحی دیوار زیبا از آن در دیزاین منزل استفاده می شود. ترمووال را به وسیله چسب و میخ های بادی به دیوار می چسبانند و این روش موجب می شود که ایرادات دیوار به راحتی رفع گردد.

 

دیوارپوش فومی

بسیاری از افراد برای درست کردن یک دیوار زیبا و شیک، از دیوارپوش فومی استفاده می کنند. این متریال از جنس پی وی سی است و و یک لایه چسبدار در پشت خود دارد.بنابر این به آسانی می توانید خودتان آن را به دیوار بچسبانید.  برای طراحی دیوار فضاهای مختلف مانند اتاق خواب، آشپزخانه، پذیرایی از این روش می توانید استفاده کنید.

 

پتینه دیوار از بهترین روش ها جهت پوشاندن نواقص دیوار است.

طراحی دیوار را با چه چیزهایی انجام دهیم؟

دیوار را با چه چیزهایی بپوشانیم؟

آینه

چنانچه دیوارهای خانه شما ترک و خرابی دارد، برای  پوشاندن ایرادات آن می توانید از حداقل یک آینه دیواری استفاده کنید.  برای اینکه طراحی دیوار به خوبی انجام شود، بهتر است که به‌جای تابلو و قاب عکس یک کلکسیون از آینه‌های بزرگ و کوچک روی دیوار بسازید. ایده دیگری که برای طراحی دیوار می توانید از آن بهره ببرید، این است که تمام دیوار را با یک آینه بزرگ تراش‌خورده، بپوشانید.

قفسه‌های دیواری

یکی از ابزارهای دکوراسیون داخلی، شلف‌های چوبی یا فلزی است. طراحی دیوار با استفاده از قفسه باعث می شود که نواقص دیوار خود را مخفی کرده و دیزاین ساختمان را متناسب با سلیقه خود تغییر دهید.

پارچه طرح دار

شما برای طراحی دیوار جدید می توانید از روسری‌ها یا پارچه‌هایی که طرح و نقش متفاوتی دارند، استفاده نمایید. با کمک پارچه طرح دار، نه تنها از شر خرابی دیوار راحت می شوید، بلکه می توانید سبکی مختص به خود را در دکوراسیون منزل ایجاد کنید.

آجر

در بازار انواع مختلف آجرهای نسوز و دکوری وجود دارد که به آسانی می توانید قسمت آسیب‌دیده دیوار را با این روش بپوشانید. طراحی دیوار با آجر بافتی متفاوت در دیوار معمولی ایجاد کرده و موجب جذابیت بیشتر آن می شود.

تخته سیاه

 برای طراحی انواع دیوار و پوشاندن ایرادات آن از از رنگ مشکی می‌توانید استفاده کنید. ایده تخته سیاه  ممکن است کمی عجیب باشد، ولی این سبک باعث می شود که یک دیوار متمایز در خانه داشته باشید. بر روی تخته سیاه می توانید هر نوع طرح و نوشته‌ای را متناسب با سلیقه خود ترسیم کرده و طراحی دیوار را با روشی متفاوت اجرا کنید.

 تابلوهای هنری

یکی از وسایلی که در دسترس است و بسیاری افراد برای پوشاندن دیوار از آن استفاده می کنند، تابلوهای هنری می باشد. طراحی دیوار با این سبک ظاهری جذاب به خانه می بخشد و قسمت‌های آسیب دیده‌ دیوار را می پوشاند. تابلو و قاب‌ها فضایی زیبا برای شما ایجاد می کند و این نوع طراحی دیوار نقطه ضعف دیوار را یک نقطه چشمگیر در منزل تغییر می دهد.

 

روش پتینه کاری برای رفع نواقص دیوار

 امروزه یکی از راه‌هایی که برای ایجاد تغییر در دیوارهای خانه استفاده می شود، پتینه کاری است. با پتینه کاری می توانید روی سطح دیوار بافت های جذابی را ایجاد نمایید و در نتیجه ترک های دیوار را به راحتی بپوشانید. یکی از ایده های زیبایی که بسیاری از افراد جهت تغییرات چشمگیر دکوراسیون و طراحی دیوار از آن بهره می برند، تکنیک های پتینه کاری است. شما با رنگ پلاستیک، رنگ اکریلیک، رنگ روغن طراحی دیوار را با استفاده از اصول پتینه کاری می توانید اجرا کرده و  نواقص دیوارهای فرسوده را به خوبی پوشش دهید.

 

برای کسب اطلاعات جامع آموزش پتینه کاری  حتما مقاله مربوطه را مطالعه کنید.

یکی از خدمات گروه هنری الهه پیروز طراحی دیوار است.

درباره خدمات گروه هنری الهه پیروز

تیم هنری الهه پیروز پروژه های گوناگونی را با بالاترین کیفیت در زمینه نقاشی مدرن، ورق طلا، پتینه میکروسمنت، لندن کاری و … با موفقیت اجرا کرده است.بنابر این اگر دیوارهای خانه شما فرسوده و ترک خورده است، به آسانی می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا ایده های جذاب و زیبا را جهت طراحی دیوار به شما معرفی کنند. این گروه تمام تلاش خود را می کند که برای طراحی دیوار ساختمان از سبک های متفاوت و جدید استفاده نماید.برای دریافت مشاوره رایگان پتینه کاری و طراحی انواع دیوار با همکاران ما در ارتباط باشید.

 

 

نقاشی دیواری منزل تمام نکات مهم رنگ آمیزی  را به شما آموزش می دهد.

نتیجه گیری

برای تبدیل دیوار ساده به یک دیوار زیبا روش های مختلفی وجود دارد که ما در این مقاله به برخی از آن ها اشاره کردیم. شما با توجه به سلیقه و بودجه خود می توانید از رنگ آمیزی، میکروسمنت، دیوارپوش و … جهت طراحی دیوار  استفاده کنید.چنانچه می خواهید دکوراسیون ساختمان شما خاص و جذاب باشد،برای مشاوره کافیست که با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا توضیحات تکمیلی را برایتان توضیح دهند.

 

امتیاز دهید

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*