پتینه کار خانم چه ویژگی هایی دارد

پتینه کار خانم

فهرست
اجرای پتینه و نقاشی ساختمان مدرن توسط گروه الهه پیروز

پتینه کاری چیست و تفاوت پتینه کار خانم در چه می‌باشد؟ پتینه کاری هنری است که باید با دقت و ظرافت زیادی انجام شود. از این رو استفاده از پتینه کار خانم به کیفیت نهایی کار کمک شایانی خواهد کرد.

گروه پتینه و نقاشی الهه پیروز

یکی از مجرب ترین تیم‌های انجام پتینه و نقاشی در تهران و مشهد گروه حرفه ای الهه پیروز بوده که علاوه بر استفاده از متریال با کیفیت، تضمین خدمات را نیز انجام خواهد داد. این تیم با برآورد زمانبندی دقیق برای اجرای کار و محاسبه هزینه‌ها مدیریت اجرای پروژه‌های لوکس داخلی و خارجی را مطابق با آخرین متدهای روز دنیا بر عهده می‌گیرید.

آدرس شعبه مرکزی در تهران: 

خیابان میرداماد، خیابان شهید حصاری، پلاک۴

شماره تماس: 

تفاوت پتینه کار خانم و اقا

تفاوت پتینه کار خانم و آقا

  1. سلیقه بهتر
  2. اعمال ظرافت بیشتر در کارها
  3. توجه بیشتر به جزئیات
  4. حس خلاقیت قوی تر
  5. با حوصله و صبور بودن
  6. منظم بودن
  7. قدرت تجسم سازی بهتر

برخی از پروژه‌های الهه پیروز

مراحل انجام پتینه و نقاشی توسط پتینه کار خانم

مراحل انجام پروژه پتینه و نقاشی

برای انجام پتینه و نقاشی حرفه ای بر روی دیوار بهتر است از متخصصین آموزش دیده مانند گروه الهه پیروز با سابقه ای چندین ساله استفاده کنید. این تیم با انجام مراحل زیر توسط خبره ترین کارشناسان پتینه و نقاشی با کیفیت و زیبا را برای شما به ارمغان می‌آورد.

بررسی پروژه

مرحله اول: بررسی پروژه

پس از تماس با مشاوران گروه الهه پیروز، کارشناسان با تجربه برای بررسی و اندازه گیری دقیق بنا به محل شما مراجعه کرده و با در نظر گرفتن اینکه ساختمان در چه مرحله ای از ساخت و ساز می‌باشد شما را در خصوص انجام نوع پتینه و نقاشی راهنمایی می‌کند.

مشاوره تخصصی

مرحله دوم: مشاوره تخصصی

گروه ما با استفاده از متخصصین با تجربه سعی در اجرای طرحی زیبا، بادوام و متناسب با سلیقه مشتری دارد. بدین منظور کارشناسان با توجه به علاقه شما در مورد نوع، رنگ و متریال به کار رفته به گفتگو پرداخته و در نهایت بهترین انتخاب را انجام خواهند داد.

انتخاب سبک پتینه و نقاشی انواع پتینه دیوار

مرحله سوم: انتخاب سبک پتینه و نقاشی

سبک‌های مدرن، کلاسیک و نئو کلاسیک سه سبک اصلی در هنر پتینه کاری و نقاشی دیواری می‌باشد. سبک انتخابی با توجه به نوع دکوراسیون منزل و سلیقه مشتری انتخاب و اجرا خواهد شد.

برای آشنایی با تکنیک‌های مختلف پتینه مقاله پتینه در تهران را به دقت مطالعه کنید.

برآورد هزینه ها توسط پتینه کار خانم

مرحله چهارم: برآورد هزینه و ارائه پیش فاکتور

پس از انتخاب سبک مورد نظر، مواد مصرفی و اندازه گیری متراژ محیط، هزینه‌ها به طور تقریبی محاسبه شده و رسیدی به عنوان پیش فاکتور به کارفرما داده می‌شود. این مبلغ ممکن است در ازای کم کردن یا زیاد کردن ریزه کاری‌ها تغییر کند.

استقرار تیم اجرایی در محل

مرحله پنجم: استقرار تیم و اجرایی پروژه

پس از محاسبه برآورد نهایی هزینه‌ها و تصمیم قطعی شما تیم متخصصین الهه پیروز برای اجرای کاری هنرمندانه و زیبا در محل مستقر خواهند شد. مدت استقرار تیم اجرایی بستگی به متراژ و سبک انتخابی شما خواهد داشت.

چنانچه به یادگیری هنر پتینه کاری علاقه دارید برای آگاهی از اجرای پتینه توسط گروه حرفه ای الهه پیروز مقاله اصول  پتینه را مطالعه کنید.

جمع بندی

برای انجام پتینه این هنر زیبا بهتر است از بانوان به جهت خلاقیت بهتر و قدرت تجسم سازی بیشتر استفاده کنید. جهت اعزام پتینه کار خانم می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید:

سوالات رایج

به دلیل دقت، ظرافت و سلیقه بهتر برای انجام پتینه منازل بهتر است از پتینه کار خانم استفاده کنید. گروه الهه پیروز حرفه ای ترین پتینه کار های خانم را در اختیار خواهد داشت.

بله، مشاوره رایگان به صورت تلفنی و حضوری پس از بازدید از نما توسط کارشناسان دوره دیده انجام خواهد شد. برای اعزام کارشناس مربوطه به محل کافی است با شماره ۰۹۱۲۶۶۶۲۵۳۹ تماس بگیرید.

پتینه پس از ساختن کامل دیوارها و از عیب بردن عیوب ظاهری دیوار(تعمیر ترک‌های دیوار، بتونه) بر روی دیوارهای صاف انجام خواهد شد. این تکنیک جایگزین مناسبی برای استفاده از رنگ‌های روغنی، پلاستیکی و یا استفاده از کاغذ دیواری و پانل دیواری می‌باشد.

بله، تیم حرفه ای الهه پیروز دوره‌های آموزشی را زیر نظر اساتید مجرب در دوره شاخه پتینه و نقاشی برگزار خواهد کرد. جهت اطلاع دقیق از زمان برپایی کلاس‌ها بهتر است مقاله آموزش پتینه کاری را مطالعه کرده و یا با شماره ۰۹۱۲۶۶۶۲۵۳۹ تماس حاصل نمایید.

طراحی و اجرای پروژه‌های پتینه و نقاشی توسط گروه الهه پیروز در تمامی شهرهای ایران قابل اجرا خواهد بود.

امتیاز دهید

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*