پتینه در مشهد

پتینه در مشهد

گروه تخصصی الهه پیروز با یک دهه تجربه در زمینه اجرای پروژه های پتینه و نقاشی و آموزش تخصصی این حرفه در شعبه مشهد آماده ارائه خدمات می باشد.
فهرست

پتینه چیست؟

هنری زیبا که برای پوشاندن عیوب ظاهری دیوار و ایجاد تنوع در دکوراسیون استفاده می‌شود.

از دیگر مزایای پتینه کاری می‌توان به مقرون به صرفه بودن، اجرای آسان، شستشوی راحت تر ، متناسب با هر سلیقه و تعمیر با هزینه کمتر اشاره کرد. پتینه بر روی تمامی سطوح از جمله شیشه، سنگ، آجر، سیمان و سفال قابل اجراست. 

شما می‌توانید با یادگیری این هنر زیبا و اصیل از آن کسب درآمد کنید.

آموزش پتینه و نقاشی

عزیزان علاقه مند به هنر و نقاشی که می‌خواهند از این تخصص به درآمد برسند می‌توانند با شرکت در این کلاس‌ها هنر روز دنیا را فرا بگیرند. 

این گروه با بهره گیری از آخرین متدهای روز دنیا اقدام به برگزاری کلاس‌های تخصصی آموزشی پتینه در مشهد و تهران کرده است. 

تمامی دوره‌های آموزش پتینه و نقاشی هنری توسط تیم الهه پیروز توسط اساتید برجسته و بنام برگزار می‌شود.

پتینه در مشهد گروه الهه پیروز

به منظور آشنایی با نحوه برگزاری دوره‌های تخصصی پتینه در تهران توصیه می‌کنیم به صفحه آموزش پتینه در تهران مراجعه نمایید.

دوره‌های آموزشی پتینه

  • دوره ورق طلا

شامل آموزش زیرسازی، ورق طلا روی منبت، ورق طلا خشتی یا بلوکه ای، ورق طلا استنسیل، ورق نقره، نقاشی روی ورق طلا، فیکساتیو مقدماتی، فیکساتیو پیشرفته است.

  • دوره نقش برجسته

شامل آموزش کار روی تابلو که عبارتند است از: ساخت خمیر، اجرا رنگ‌های زمینه، نحوه انتقال طرح، نحوه فرمدهی خمیر، ترتیب مراحل اجرا، کار با الگو، رنگ آمیزی و سایه پردازی طرح.

کار روی دیوار که عبارتند است از: طرح طاووس، طرح گل، طرح اسب، ساخت خمیر، نحوه انتقال طرح، نحوه کاردک کشی، ارماتور بندی، کار با گل کن و رنگ امیزی طرح.

  • دوره قالب سازی سیلیکون

این دوره شامل آموزش نحوه تهیه قالب اولیه، نحوه تهیه الگوی اولیه، ساخت قالب سیلیکونی، ترکیب مواد سیلیکون، ترکیب مواد رزین، ساخت قالب تک وجهی، ساخت قالب دوجهی، ساخت مجسمه، ساخت انوع قاب و ساخت قالب شمع است.

  • دوره برند سازی و جذب مشتری

این آموزش به شما کمک می کند تا بتوانید از قابلیت و هنرها و استعدادهایی که دارید کسب درآمد کنید. خیلی از افراد هنرهای زیادی دارند ولی نمی‌توانند از آن کسب درآمد کنند.

اغلب مردم تصورشان از کارهای هنری این است که بازار کار و درآمد ندارد ولی در این پکیج شما آموزش می‌بینید که چگونه می‌توانید تا ماهی ۱۰۰ میلیون درآمد داشته باشید.

  • دوره آبستره

شامل آبستره سبک مدرن و جدید بوده و بدون پیش زمینه هنری می‌توانید یک اثر هنری خلق کنید. اثراتی شامل تابلوهای زیبا یا کار روی اجسام مثل میز یا ساخت ظروف.

کاری راحت، جذاب، و جهت فعالیت در منزل که می‌توان به عنوان شغل دوم و پاره وقت به آن نگاه کرد.

  • دوره VIP

شامل آموزش پتینه ایتالیایی، پتینه ایرانی، ورق طلا، طرح سنگ، پتینه ابزار، کالچه یا پتینه برجسته است.

همچنین علاقه مندانی که امکان حضور در کلاس را ندارند می‌توانند در جشنواره‌های تخفیفی ما شرکت کرده و پکیج‌های آموزشی را با تخفیف ویژه دریافت کنند.

دوزه آموزش پتینه در مشهد

جهت اطلاع از نحوه آموزش پتینه کاری توسط گروه هنری الهه پیروز خواندن این مقاله به شما علاقه مندان به این هنر زیبا توصیه می‌شود.

آشنایی با آموزش پتینه در مشهد

اجرای پروژه پتینه در مشهد

گروه تخصصی الهه پیروز با اجرای صدها پروژه فوق تخصصی نقاشی و پتینه در مشهد و سراسر ایران کارنامه موفقی در این زمینه دارد. این گروه با اجرای پروژه ‌هایی از قبیل هتل درویشی، پروژه­‌های فوق لوکس مسکونی و اجرای هزاران متر نقاشی و پتینه توانسته است رضایت کار­فرمایان محترم را جلب نماید.

تلفن‌های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر:

نمونه کارهای پتینه و نقاشی در مشهد

نمونه پروژه پتینه در مشهد
پتینه در مشهد
اجرای پتینه در مشهد طرح برجسته
اجرای پتینه در مشهد
اجرای نقاشی و پتینه در مشهد
اجرای پتینه در مشهد
پروژه پتینه در مشهد
پروژه پتینه در مشهد

نظر هنر جویان در خصوص آموزش پتینه در مشهد بعد از پایان دوره

جمع بندی

بیشتر افرادی که به دکوراسیون محل کار و زندگی خود اهمیت می‌دهند با هنر پتینه آشنا هستند. گروه تخصصی الهه پیروز با بهره گیری از پتینه کارهای حرفه ای و آموزش دیده اقدام به انجام پروژه‌های خاص نقاشی دیواری و پتینه در مشهد می‌کند. هدف این تیم خلق زیبایی و معماری خاص برای محیط کار و زندگی شما است.

آدرس گروه هنری الهه پیروز؟

تهران، خیابان میرداماد، خیابان شهید حصاری، پلاک ۴

  • استفاده از بهترین متریال
  • مشاوره رایکان
  • قیمت مناسب
  • تحویل پروژه در زمان تعیین شده
  • داشتن نمونه کارهای قوی در حوزه پتینه و نقاشی هنری
۱.۵/۵ - (۲ امتیاز)