نقاشی دیوار باغ

نقاشی دیوار باغ

فهرست

یکی از مواردی که می تواند بر  زیبایی و جذابیت باغ شما بسیار تاثیر گذار باشد،رنگ آمیزی دیوار های آن است.  شما با استفاده از سبک های مختلف نقاشی می توانید محیطی صمیمی و دلنشین در باغ برای تفریح ایجاد کنید. اگر قصد دارید که دیوارهای باغ را به شکلی متفاوت و منحصر بفرد نقاشی کنید، ما در این مقاله به شما انواع سبک های رنگ آمیزی را معرفی می کنیم. لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا با تکنیک های مختلف نقاشی دیوار باغ آشنا شوید.

 

 

نقاشی حرفه ای دیوار باغ

گروه هنری الهه پیروز از هنرمندان بسیار حرفه ای و متخصص تشکیل شده که پروژه‌های مختلفی را در زمینه نقاشی دیوار باغ در مشهد و تهران با بهترین کیفیت اجرا کرده است. این تیم حرفه ای در این زمینه تمام تلاش خود را می کند تا دیوارهای باغ را با استفاده از بهترین مواد و همچنین سبک های جدید نقاشی رنگ آمیزی کند. اگرقصد داریدکه محیط باغ خود را جلوه ای زیبا و هنری ببخشید، کافیست با شماره های زیر تماس گرفته تا کارشناسان ما به سوالات شما پاسخ داده و مشاوره رایگان ارائه دهند.

 

نکات مهم و اصول نقاشی روی دیوار باغ ویلا

     اصول نقاشی روی دیوار باغ و ویلا

  1. استفاده از رنگ های با کیفیت و مقاوم در برابر باران ، نور خورشید
  2. تمیز کردن سطوح دیوار با برس نرم
  3. استفاده از پرایمر برای زیرسازی کار
  4. بتونه کاری
  5. سمباده زنی
  6. پوشاندن کلیدها و پریزها با نوار چسب

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به رنگ آمیزی دیوار باغ، مقاله نقاشی دیوار باغ در تهران را از دست ندهید.

 

 

انواع سبک های نقاشی روی دیوار باغ

برای زیبایی بیشتر دیوار باغ در تهران از انواع سبک های مختلف نقاشی می توان استفاده کرد. هریک از این سبک های نقاشی دارای ویژگی های خاصی می باشند که در ادامه به بعضی از این موارد اشاره می کنیم.

نقاشی منظره و طبیعت

در این سبک از چشم اندازهای طبیعت و عناصر آن مانندکوه ،دریا،جنگل برای رنگ آمیزی دیوار باغ درتهران استفاده می کنند.یکی از عناصر دیگری که در نقاشی طبیعت بسیار کاربرد دارد، آسمان است.نقاشی دیواری منظره یکی از قدیمی ترین سبک ها می باشد که هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد.

 

نقاشی سه بعدی

نقاشی سه بعدی در واقع یکی از تکنیک‌های رایج خطای دید است. هنرمند با استفاده از تکنیک های خاصی نقاشی تصویر را در دو بعد رسم کرده ولی از نظر مخاطب انگار تصاویر سه بعدی می باشد. در نقاشی های سه بعدی، هنرمند  با استفاده از خلاقیت دیوارنگاره های جذاب و بینظیری را خلق می کند.

رنگ آمیزی ساده و یکدست

در این روش با استفاده از یک تم رنگ به عنوان مثال رنگ سفید، آبی، زرد دیوار باغ را به شکل یکدست نقاشی می کنند.سبک رنگ آمیزی ساده مناسب افرادی است که علاقه به طرح های خاص و شلوغ ندارند. بنابر این چنین افرادی بهتر است که از این مدل رنگ آمیزی جهت جلوه بخشیدن به دیوار باغ در تهران استفاده کنند.

نقاشی با طرح برجسته

در این سبک نقاشی هنرمند با استفاده از تکنیک های خاصی طرحی زیبا و برجسته را بر روی دیوار به تصویر می کشد.شما برای جلوه هنری بخشیدن به دیوار باغ می توانید از این سبک زیبا استفاده کرده و محیطی جذاب را بسازید.

نقاشی طبق الگو

برای رنگ کردن دیوار های باغ در تهران می توان بر طبق  الگوی خاصی از اشکال منتظم و نامتقارن بهره برد.امروزه از طرح های مختلفی جهت نقاشی دیوار استفاده می کنند و یکی ازآن ها طرح سنگ است که حس خوشایندی را در مخاطب ایجاد می کند.شما با توجه به سلیقه خود می توانید طرح های مختلفی را انتخاب کرده و سپس نقاش بر طبق الگوی شما دیوار باغ را به زیباترین شکل رنگ کند.

 

مراحل نقاشی دیوار باغ

مراحل رنگ آمیزی دیوار باغ

انتخاب رنگ مناسب

قبل از رنگ امیزی دیوار باغ باید رنگی را انتخاب کنید که در برابر  تابش خورشید و باران مقاوم باشد. بهترین رنگ ها که برپایه آب هستند و به راحتی هم قابل شستشو هستند اکریلیک می باشند.

 آماده سازی دیوار

بعد از انتخاب رنگ باید دیوار را از لحاظ  ترک خوردگی ،سوراخ بررسی کرده وسپس برای ترمیم قسمت های آسیب دیده از بتونه استفاده کنید.

تمیز کردن دیوار با برس

در این مرحله سطح دیوار را با استفاده از برس نرم از هرگونه آلودگی تمیز کرده وسپس بعد از خشک شدن دیوار شروع به نقاشی می کنید.

پرایمر

پرایمرها موادی هستند که باعث تثبیت و دوام بیشتر رنگ می شوند. بنابر این با توجه به رنگ مورد نظر باید از پرایمر مخصوص آن استفاده کرد.

نقاشی دیوار

دیوار را استفاده از غلتک و به آرامی رنگ آمیزی می کنید.بعد از خشک شدن رنگ ،اگر پخش رنگ در تمام قسمت های دیوار یکسان نبود مجددا نقاشی کنید.

هزینه نقاشی دیوار باغ چگونه است؟

هزینه نقاشی و رنگ آمیزی دیوار باغ

  1. کیفیت رنگ و متریال مورد استفاده
  2. جنس و ابعاد دیوار
  3. جزئیات و پیچیدگی نقاشی
  4. سبک رنگ آمیزی دیوار

سوالات متداول

رنگ هایی که در برابر تابش نور خورشید و رطوبت مقاوم باشند. از رنگ های سیلیکونی  و اکریلیک می توانید برای دیوار باغ استفاده کنید.

 

اگر زیرسازی نقاشی با دقت انجام شود و از رنگ های باکیفیت استفاده کرده باشید،قطعاماندگار هستند و دوام خوبی دارند.

برای نقاش حرفه ای دیوار باغ در تهران می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

امتیاز دهید

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*