نقاشی دیوار باغ در تهران

نقاشی دیوار باغ در تهران

فهرست

برای اینکه محیطی گرم و دنج در فضای باغ داشته باشید از سبک های مختلف رنگ آمیزی مانند سه بعدی، مدرن، منظره می توانید استفاده کنید.در این مقاله به معرفی انواع سبک های نقاشی می پردازیم تا شما با استفاده از این اطلاعات بتوانید بهترین تکنیک نقاشی را برای دیوار باغ خود انتخاب کنید. تا انتهای این مقاله از گروه هنری الهه پیروز با ما همراه باشید.

 

 

 

نقاشی حرفه ای دیوار باغ در تهران

مجموعه هنری الهه پیروز با استفاده از بهترین و حرفه ای ترین نقاشان ، پروژه های مختلفی را در زمینه رنگ آمیزی دیوار باغ باموفقیت اجرا کرده است. این تیم هنری همواره سعی خود را کرده تا از بهترین متریال برای نقاشی دیوار استفاده کند. اگر می خواهید دیوار باغ شما به صورت حرفه ای و با بهترین کیفیت نقاشی شود، کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید.

 

انواع سبک نقاشی دیواری

نقاشی دیواری از جمله هنرهایی است که از زمان سکونت انسان در غار و موقعی که هنوز اقدام به خانه سازی نکرده بود، بر روی جداره های غارها از آن استفاده می شده است. نقاشی دیواری به انواع مختلفی تقسیم می شود که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

نقاشی منظره

نقاشی منظره یکی از انواع سبک های مهم نقاشی دیواری محسوب می شود.در این نوع نقاشی همان طور که از نام آن مشخص است، صحنه های طبیعت مثل جنگل،درختان،رودخانه به تصویر کشیده می شود. هنرمند در این مدل نقاشی از منظره به عنوان نوعی بک گراند استفاده می کند. آب یکی از عناصر دیگری است که معمولا در نقاشی منظره از آن استفاده می شود.

نقاشی مدرن

در این سبک از نقاشی از طرح های ساده و هندسی استفاده می شود، به شکلی که  بیشتر حس و حال فضاهای مدرن را  القا می کند.

نقاشی سه بعدی دیواری

هنرمند در نقاشی سه بعدی با کمک تکنیک های خاصی تصویری را که در دو بعد ترسیم شده، به شکل طرحی برجسته و سه بعدی نمایش می دهد. این  سبک نقاشی به دلیل جذابیت و زیبایی آن در سال‌های اخیر رواج  بسیاری پیدا کرده  است و  مخاطبان زیادی را به سوی خود جلب نموده است. هنرمند در  طرح های سه بعدی از هوش بصری و خلاقیت خود استفاده کرده و آثاری کم نظیر و خاص را خلق می کند.

نقاشی ساده دیواری

برای اجرای رنگ آمیزی دیوار باغ می توان از سبک نقاشی ساده استفاده کرد. در این روش هنرمند دیوار را با رنگ های آبی، سبز و … نقاشی می کند.

چنانچه می خواهید دیوار منازل خود را رنگ آمیزی کنید ولی با سبک های نقاشی زیاد آشنا نیستید، مقاله نقاشی دیوار منازل برای شما بسیار مفید است. حتما آن را مطالعه نمایید.

 

مزایای نقاشی دیوار باغ

  1. تنوع نامحدود در طرح و رنگ
  2. زیبا سازی محیط
  3. دارای دوام و ماندگاری طولانی
  4. جلب توجه مخاطب

ویژگی یک نقاش دیوار حرفه ای

  1. داشتن تخصص در کار خود
  2. خلاقیت
  3. شناخت انواع رنگ
  4. صبور
  5. توجه به سلیقه مشتری
  6. دقت و توجه به جزئیات
  7. آشنایی با کاربرد رنگ ها و سبک های نقاشی دیواری

قیمت نقاشی دیوار باغ  به چه عواملی بستگی دارد؟

  1. کیفیت مواد مورد استفاده
  2. تجهیزات مورد نیاز
  3. جنس دیوار
  4. ابعاد دیوار
  5. نوع طراحی
  6. جزئیات و پیچیدگی نقاشی

نحوه اجرای نقاشی دیوار بیرونی

انتخاب رنگ

برای اینکه رنگ دیوار بیرون ساختمان در برابر  تابش خورشید و باران ایمن باشد، بهتر است که از رنگهای اکریلیک استفاده شود. این نوع رنگ ها  به ضد آب بودن دیوار کمک  کرده و در عین حال باعث  تبخیر رطوبت موجود در دیوار به بیرون  می شود.

آماده سازی سطح دیوار

بر روی دیوار ممکن است موانعی مثل ترک خوردگی، سوراخ وجود داشته باشد که در این شرایط باید قسمت های آسیب دیده دیوار را با بتونه یا گچ ترمیم کنید .

تمیز کردن دیوار

تمیز کردن سطوح دیوار قبل از نقاشی یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه کنید.با استفاده از برس سیمی دیوار را کاملا تمیز کرده و سپس بعد از اینکه دیوار  خشک شد، رنک آمیزی را شروع کنید.

استفاده از پرایمر

برای افزایش  قدرت چسبندگی  رنگ به دیوار حتما از پرایمر مخصوص استفاده کنید.این کار باعث  دوام و ماندگاری  بیشتر رنگ دیوار می شود.

رنگ آمیزی

برای رنگ آمیزی دیوار بیرونی از غلتک مو بلند استفاده کنید. زیرا در این حالت همپوشانی کمتری مشاهده می شود و شما بسیار سریعتر می توانید نقاشی کنید. بعد از خشک شدن رنگ، اگر متوجه شدید که پخش رنگ در همه دیوار یکسان نیست و سایه روشن دیده می شود باید مجددا رنگ آمیزی کنید.

رنگ های پر طرفدار در رنگ آمیزی دیوار باغ

رنگ های پر طرفدار نقاشی دیواری باغ

این که از چه رنگ هایی برای نقاشی دیوار باغ استفاده کنید،مسلما به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.ولی توصیه می شود که از رنگ های روشن و جذاب برای نقاشی بهره بگیرید.رنگ هایی مثل آبی و سبز روشن می تواند حس آرامش را به شما القا کند.

سوالات رایج

زمان مورد نیاز برای اجرای هر پروژه با توجه به سبک نقاشی، متراژ و سایر موارد دیگر متفاوت است.

اگر از متریال با کیفیت برای نقاشی استفاده شود و همچنین زیرسازی با دقت انجام شود،رنگ آمیزی دیوار ماندگاری زیادی خواهد داشت.

امتیاز دهید

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*