رنگ اتاق خواب را چه رنگ هایی انتخاب نکنیم

رنگ هایی که هرگز نباید در اتاق خواب به کار ببرید ؟

فهرست

یکی از بخش های خانه که نزد اکثر مردم بسیار اهمیت دارد، اتاق خواب می باشد. رنگ اتاق خواب و فضای آن باید به گونه ای باشد که در آن احساس آرامش کنید و خوابی راحت داشته باشید.با توجه به اینکه از نظر روانشناسی رنگ اتاق خواب، بر روی سلامت روان تاثیر زیادی دارد، ما در این مقاله تلاش می کنیم که رنگ های نامناسب جهت نقاشی اتاق را به شما معرفی کنیم. امیدواریم با کمک این اطلاعات بتوانید، بهترین رنگ را برای اتاق خود انتخاب کنید و فضایی زیبا را خلق کنید.

 

 
نگ اتاق خواب چه رنگ هایی نباید باشد؟

رنگ هایی که نباید در اتاق خواب به کار برد؟

انتخاب رنگ اتاق می تواند بر روی شرایط روحی افراد تاثیرات زیادی داشته باشد. بنابر این اگر می خواهید که کیفیت خواب و عملکرد روزانه خود را افزایش دهید، حتما به روانشناسی رنگ ها بسیار توجه کنید. در ادامه با توجه به اهمیت این موضوع، سعی می کنیم که در مورد رنگ های نامناسب اتاق خوب به صورت کامل اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

 

اگر می خواهید که با نکات نقاشی ساختمان آشنا شوید، به شما توصیه می کنیم از صفحه مورد نظر بازدید کنید.

قرمز را برای رنگ اتاق خواب لنتخاب نکنید

رنگ قرمز

رنگی برای اتاق خواب مناسب است که محیط را به مکانی برای استراحت و آرامش تبدیل کند. انتخاب رنگ قرمز، باعث افزایش فشار خون و تپش قلب می شود، بنابر این تا حد امکان سعی کنید که این رنگ را برای نقاشی اتاق انتخاب نکنید.

 

رنگ های فسفری

رنگ های فسفری یا نئونی که به رنگ های شب تاب معروف می باشند، در شب ها مانند چراغ پرنورعمل می کنند.این نوع رنگ ها به اتاق حالتی هیجان انگیز می دهند و درنتیجه مانع راحت خوابیدن شما می شوند. انتخاب رنگ اتاق خواب فسفری،به راحتی هیجان شما را در زمان خواب برانگیخته کرده و باعث می شود که دیرتر به خواب بروید.

 

تکنیک های نقاشی سقف را در مقاله مربوطه به صورت کامل بیان کردیم.

رنگ مشکی

رنگ مشکی از جمله رنگ هایی است که نور را کم کرده و در نتیجه انرژی شما را کاهش می دهد.اگر مشکی را جهت رنگ اتاق خواب انتخاب کنید، از نظر روانی انرژی را در شما کاهش می دهد و شما را کسل و افسرده می کند. چنانچه می خواهید که زندگی پویا داشته باشید و از نظر سلامت روحی در وضعیت مطلوبی به سر ببرید،هرگز از مشکی استفاده نکنید.

 

 

رنگ زرد

چنانچه از زرد پررنگ برای رنگ اتاق خواب استفاده کنید، این کار باعث می شود که محیطی آرام و دلگرم کننده برای خوابیدن نداشته باشید. اجسامی که رنگ روشنی دارند، نور بیشتری را از سطح خود بازتاب می دهند و در نتیجه روشنی بیش از حد اتاق مانع از خواب راحت می شود.

 

 

رنگ های نارنجی جیغ

رنگ های نارنجی جیغ  به علت ماهیت پر انرژی و پر جنب و جوشی که دارد،برای رنگ اتاق خواب مناسب نیست. این رنگ ها باعث افزایش سطح انرژی شده و مانع آرامش در زمان خواب می شود.

 

آموزش پتینه کاری را به صورت جامع برای شما توضیح داده ایم.

رنگ قهوه ای تیره را بهتر است که برای رنگ اتاق خواب استفاده نکنید

رنگ قهوه ای تیره

یکی از رنگ هایی که به عنوان رنگ غم و افسردگی شناخته می شود، رنگ قهوه ای تیره است. بنابر این رنگ قهوه ای برای  رنگ اتاق خواب گزینه مناسبی نیست واز نظر روانشناسی بر روی روحیه افراد تاثیر منفی می گذارد. چنانچه می خواهید خواب راحتی داشته باشید به شما پیشنهاد می‌کنیم که در انتخاب رنگ اتاق خواب بسیار توجه کنید و از رنگ‌های آرامش بخش استفاده کنید.

 

نقاشی ساختمان توسط تیم حرفه ای الهه پیروز

گروه نقاشی الهه پیروز با برخورداری از هنرمندان حرفه ای توانسته است، پروژه های زیادی را در زمینه رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان با موفقیت اجرا کند. چنانچه می خواهید که رنگ اتاق خواب و دکوراسیون ساختمان شما خاص باشد، با گروه هنری الهه پیروز تماس گرفته و در این زمینه از تجربیات چندین و چند ساله این تیم متخصص بهره مند شوید.

برای اطلاع کامل در زمینه رنگ نقاشی دیوار  حتما مقاله مربوطه را مطالعه کنید.

جمع بندی

رنگ اتاق خواب، باید  به گونه ای انتخاب شود که به شما احساس آرامش دهد و خوابی راحت داشته باشید.تا حد امکان سعی کنید که رنگ اتاق خواب را بر اساس روانشناسی رنگ ها انتخاب نمایید.اگر می خواهید که از خدمات گروه هنری الهه پیروز، بهره ببرید با همکاران ما تماس بگیرید تا اطلاعات کامل را در زمینه انتخاب رنگ و نقاشی ساختمان در اختیارتان قرار دهند.

 

سوالات رایج

۱.نوع و کیفیت رنگ

۲.متراژ  پروژه 

۳.مهارت نقاش

امتیاز دهید

پرسش و پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*